Snelle levering
Betrouwbare service
Producten van hoge kwaliteit
Ruim assortiment
Uw bestelling snel en betrouwbaar verzonden via UPS!

Klantenservice - Defecten / Garantie

Product manco:
Indien bij de levering een product ontbreekt, dient dit uiterlijk binnen 48 uur na ontvangst van de goederen schriftelijk of telefonisch te worden gemeld.

Product defect bij levering:
Indien bij de levering een product defect blijkt te zijn, dient u dit binnen 48 uur na ontvangst te melden en foto's van de schade en verpakking te sturen naar info@truckgadgets.nl. Helaas kunnen wij schades bij levering na deze termijn niet meer in behandeling nemen.

Retourneren:
Truckgadgets staat ervoor in dat de geleverde producten aan de overeenkomst beantwoorden en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties.
Alle door Truckgadgets geleverde producten hebben een garantie van een jaar tenzij anders is aangegeven. Dit houdt in dat de producten, die binnen 1 jaar gebreken gaan vertonen anders dan redelijkerwijs is te verwachten, aan ons retour gezonden kunnen worden conform de Wet "Recht Op Een Deugdelijk Product" (zie onder voor meer info)
De koper zal binnen een redelijke termijn na constatering van een gebrek, maar uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van de goederen, daarvan melding dienen te maken bij Truckgadgets. Hierna zal de koper de ontvangen product(en) direct aan Truckgadgets terugzenden.
Truckgadgets zorgt voor herstel of vervanging van het geleverde binnen 15 dagen na reclamering.

Bron: Consuwijzer.nl:
Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.

Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.

U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.

Voorbeeld:
Van een nieuwe scooter mag u verwachten dat deze een langere tijd meegaat dan een paar schoenen voor uw kind. Gaat uw scooter na drie jaar stuk en is het niet uw schuld? En had u meer mogen verachten van het onderdeel dat nu kapot is? Dan hebt u volgens de wet nog steeds rechten. U kunt dan teruggaan naar de verkoper. Hij moet u een goede oplossing bieden.